|
Почитала ответы на 15-35, появился новый адрес в конце ответа, ул Ивана Франко 55, может кто обращался?
Заранее благодарна!
Всегда улыбайся!)
Себе жизнь продлишь, друзей порадуешь, врагов побесишь!)
Плохо виден ответ. Сложно прочитать.
Но всё равно спасибо вам что разместили его здесь.
Скопирую поэтому его текст сюда.
14:07 16 липня 2021
Відповідь
Департамент міського господарства Одеської міської ради
14:00 16 липня 2021
"Визначення об’ємів (обсягів) природного газу, спожитого Вами, здійснюється Оператором газорозподільної системи (далі - АТ «Одесагаз») відповідно до Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП) від 30.09.15р. № 2494. Пунктом 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем визначено, що побутовий споживач, який за умовами договору розподілу природного газу розраховується за лічильником газу, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх Оператору газорозподільних мереж у спосіб, визначений договором розподілу природного газу. У разі неотримання АТ «Одесагаз» до 06 числа поточного місяця, що настає за розрахунковим, показань лічильника газу та за умови, що лічильник газу не оснащений засобами дистанційної передачі даних - фактичний об’єм розподілу та споживання природного газу по об’єкту споживача за розрахунковий період визначається АТ «Одесагаз» на рівні планового місячного об’єму споживання на відповідний період, що розраховується, виходячи з групи споживання побутового споживача та з урахуванням вимог цього Кодексу. Якщо за підсумками наступного місяця споживач своєчасно надасть покази лічильника газу, формування об’єму розподілу та споживання природного газу за період зазначеного місяця здійснюється з урахуванням наданих показань. АТ «Одесагаз» має право здійснювати контрольні зняття показів лічильника природного газу споживача та зобов’язаний не рідше одного разу на шість місяців здійснювати контрольне зняття показань лічильника газу (з урахуванням встановленого строку для контрольного огляду вузла обліку) та формувати об’єм розподілу і споживання природного газу по об’єкту споживача за розрахунковий місяць з урахуванням його фактичних показань, в якому було здійснено контрольне зняття показань лічильника газу. У випадку порушення Вами як споживачем послуги з отримання газу вимог Кодексу газорозподільних систем у частині передачі АТ «Одесагаз» щомісяця з 01 по 05 число фактичних показників лічильника газу станом на 01 число, об’єм розподілу та споживання природного газу за розрахунковий період визначається АТ «Одесагаз» відповідно до вимог Кодексу газорозподільних систем на рівні планового місячного об’єму споживання на відповідний період, що і буде вказано в Ваших рахунках на оплату послуг з газопостачання. Коригування об’ємів (обсягів) спожитого газу у минулих періодах Кодексом газорозподільних систем не передбачено. Згідно з Кодексом газорозподільних систем АТ «Одесагаз» має право формувати об’єм розподілу і споживання природного газу по об’єкту споживача тільки поточним місяцем, в якому було здійснено контрольне зняття показань лічильника газу, або у якому були своєчасно надані показники лічильника газу споживачем. Якщо споживач сплачує за спожитий природний газ щомісяця чітко за показами лічильника, але не повідомляє їх відповідно до вимог Кодексу газорозподільних систем, він отримує платіжку з визначеним АТ «Одесагаз» більшим об’ємом (обсягом) спожитого природного газу та відповідно більшою ціною, що можна вважати «умовним» боргом споживача. Отже, пропонуємо Вам своєчасно надавати оператору газотранспортної системи АТ «Одесагаз» покази лічильника газу по Вашому об’єкту (квартира, будинок тощо), що надасть йому змогу формувати відповідні платіжні документи за фактичний об’єм спожитого природного газу. В будь-якому випадку, остаточне коригування показів Вашого лічильника спожитого природного газу має відбуватись не рідше одного разу на півріччя, як наслідок будуть відкориговані ї платіжні документи, що надаються Вам для сплати за фактичний об’єм спожитого природного газу. Додатково інформуємо, що споживач, який має приєднаний до газорозподільної мережі житловий об’єкт та використовує природний газ для побутових потреб, є таким, що приєднався до умов Типового договору постачання природного газу та Типового договору розподілу природного газу (далі – Типовий договір), він є стороною вказаних договорів і зобов’язаний неухильно дотримуватися їх положень. Оскільки Одеська міська ради та її структурні підрозділи не є стороною правовідносин між споживачем та отримувачем послуг за Типовим договором, адже АТ «Одесагаз» та ТОВ «Одесагаз - Постачання» не є підприємствами комунальної форми власності територіальної громади міста та у своїй господарській діяльності їй не підконтрольні, в разі незгоди з їх діями Ви маєте право звернутися до відділу НКРЕКП в Одеській області, що розташований у місті Одесі по вул. Івана Франка, 55, тел. 730-12-11, або вирішувати спірні питання в судовому порядку відповідно до чинного законодавства України".
https://1535.odessa.ua/petition/i-NDU0MDgy/
P.S. Ивано Франко 55, это адрес НКРЭ, а не Одессагаза.
Последний раз редактировалось father911; 17.07.2021 в 20:52.
По тому обращению на сайте Единого центра обращения граждан Одессы (выложен скриншот платёжки Поставщика газа) показания видимо не передавали (с 1 по 5 числа каждого месяца) с 1 января 2020 по 1 июня 2021 года. Сели расчетные кубы газа за полгода с декабря 2020 года по май 2021 года.
Последний раз редактировалось father911; 18.07.2021 в 17:19.
Здравствуйте, кто знает, на сайте газолина, в личном кабинете раздел "Показники" скоро восстановят?!
Ясный пень, эта информация им очень мешает! И тем не менее, хочу ещё раз напомнить:
Відповідно до статті 13 Закону України «Про ринок природного газу», Правил постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2496,
та Типового договору постачання природного газу побутовим споживачам, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2500:
1. Побутовий споживач має право, зокрема, на:
3) отримання інформації про загальні умови постачання (у тому числі ціни), ... дані про фактичні нарахування (обсяг та вартість) за послуги з газопостачання та іншу інформацію відповідно до договору постачання природного газу;
5) безоплатне отримання інформації про обсяги та інші показники власного споживання природного газу;
11) у чіткий та прозорий спосіб безоплатно отримувати всю інформацію стосовно його прав та послуг, що надаються постачальником, та інформацію про ціну природного газу, порядок оплати за спожитий природний газ, а також іншу інформацію, що має надаватись постачальником відповідно до чинного законодавства;
Последний раз редактировалось GT; 19.07.2021 в 09:21.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam (C)
В том-то и дело. Видимо, Одессагаз понимает законодательство буквально, потому и убрал раздел "Показники". Ведь "дані про фактичні нарахування" есть в разделе "Нарахування" (Одессагаз-постачання или у другого поставщика), и там как раз именно и указаны "обсяг та вартість", т.е. количество кубов, их стоимость и начисленная сумма.
Да понятно, что можно написать, дождаться ответа. Но каждый месяц писать не будешь, хочется просто открыть кабинет и увидеть полную информацию, убедиться в том, что она корректна и все начислено правильно. А Одессагаз, видимо, посчитал, что раз в законодательстве нет четкого указания, что они обязаны нам предоставлять информацию именно об учтенных показаниях счетчика (без наших дополнительных обращений), то можно эту информацию с сайта убрать. Так ведь удобнее начислять необходимое им количество кубов, не каждый будет разбираться и выяснять.
короче все печально. Пошла мама уточнять все вопросы по газу....с одного места в другое пинали и конкретно они за это не отвечают, а куда обратиться не знают. МИло. А, еще, на данные ходящих контролеров, что показания счетчика фиксируют, они, оказывается, внимания не обращают.
подскажите , пожалуйста ,тел . по приморскому где можно выяснить недоразумение по начислениям . телефоны где отвечают ) из восьми не один не хочет ))
Сфальсифицирована даже сама фальсификация
Последний раз редактировалось father911; 19.07.2021 в 16:37.
Теперь ,главное,чтобы результат был по вопросам.
Слабые мстят,сильные прощают,а счастливые забывают.
Добрый вечер, может кто то сталкивался, поменяли Аогв и колонку на двухконтурный, лет пять назад, сегодня пришел проверяющий сказал нужно делать новый техпроэкт)) ,где это делать и сколько денег???
из всего прочитанного-перерасчета не добиться?
тогда надо искать юристов,адвокатов и судиться?
чего делать?
у меня в декабре 2020 вообще из кабинета пропал раздел-постачання,а розподил остался-я вношу туда кубы ,оплачиваю,а в мае узнаю что долг-14000грн!
счетчик сняли планово на поверку и установили новый-так а по старому счетчику долг увеличился до 24000!
в Абонотделе сказали-мы ждем акт.который нам передадут мастера и тогда будем делать перерасчёт.Нормально так делают!
__________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ ________________
ну что ж пришлось открыть этот документ-Типовий договір
4.11. Якщо Споживач не погоджується з рахунком Постачальника (не згоден із розрахованою сумою тощо) та має намір оскаржувати його, Споживач сплачує рахунок у тій частині, що ним не оспорюється.
При цьому Споживач у зручний для нього спосіб (за телефоном, визначеним на сайті Постачальника, через особистий кабінет або письмово) має звернутися до Постачальника за відповідними роз’ясненнями.
У разі отримання такого звернення ]Постачальник зобов’язується невідкладно та у термін, достатній для його аналізу (не перевищуючи терміни, встановлені законодавством), надати відповідне роз’яснення чи здійснити перерахунок Споживачу.
V. Права та обов'язки Споживача
5.1. Споживач має право:
1) отримувати послуги постачання природного газу на умовах, зазначених у цьому Договорі;
2) у чіткий та прозорий спосіб безоплатно отримувати всю інформацію стосовно його прав та послуг, що надаються Постачальником, та інформацію про ціну природного газу, порядок оплати за спожитий природний газ, а також іншу інформацію, що має надаватись Постачальником відповідно до чинного законодавства та/або цього Договору;
3) безоплатно отримувати інформацію про обсяги та інші показання власного споживання природного газу;
4) звертатися до Постачальника для вирішення будь-яких питань, пов’язаних з виконанням цього Договору;
6) вимагати від Постачальника пояснень щодо отриманих рахунків і у випадку незгоди з порядком розрахунків або розрахованою сумою вимагати проведення звірки розрахункових даних та/або оскаржувати їх в установленому цим Договором порядку;
7) проводити звіряння фактичних розрахунків з підписанням відповідного акта;
Последний раз редактировалось Seiko; 22.07.2021 в 23:29.
все буде Україна!!!
Социальные закладки